Wednesday, December 1, 2010

Espèce de coiffeur

Annoin itselleni aikaisen joululahjan. Kampaaja tosin innostui hiukan liikaa (huolimatta siitä että annoin kuvan jolta halusin lopputuloksen näyttävän) ja nyt muistutan Justin Bieberiä. Yksi poika plus pari naista tosin sanoivat että näytän kivalta. Muut ovat joko teeskennelleet ettei mitään ole tapahtunut (oletan että tämä tarkoittaa etteivät pidä, mutta ihan sama) tai seonneet siitä että hiuksia hävisi ihan kiitettävästi (pari kiinalaista tyttöä). Viime kerta kun leikkasin hiukset oli 2008 kesällä. Nyt maailma on taas reilassa ja siskoni on pitkähiuksisin henkilö perheessä. Ai miksikö leikkasin hiukseni? Kyllästyin noukkimaan kilometrin pituisia jouhia kaikkialta. Käytännöllisyys on hyve.

Ranska osaa hoitaa sottapytyt kuntoon. Ne kyllästyi viimein jatkuviin toilailijoihin, joten nyt niillä on rautaiset hansikkaat pelissä. Tästä lähin aina kun menen keittiöön, täytyy käyttää korttia joka muistaa että se olin juuri minä. Jos löydän keittiön sottaisena, minun pitää mennä siitä heti itkemään johdolle, missä tapauksessa minua ennen korttimuistijonossa ollut saa syyt niskoilleen. Minusta tämä on upeaa, vaikkakin hiukan kansallissosialismin hurmosaikaan viittaavaa käyttäytymistä rohkaisevaa kehitystä. Toivon vain että vahti on aina paikalla C-rakennuksessa, koska ylläri pylläri olen kipeä, enkä oikein haluaisi juosta joka viides minuutti ulkona lumessa.
Kyllä, täällä sataa nyt lunta. Eikä mulla ole säähän sopivaa takkia. Paljonkohan sellaset huopatakit maksaa..

Kyllä, olen kipeä, mutta oikeasti, ei hätää. Olen paremmin varustautunut kuin koskaan ennen omillani asumisaikana sairauden iskiessä. Minulla on ruokaa jo tehtynä täksi päiväksi molemmille ruoille, minulla on varuissa valmiskeitto, tonnikalaa, riisiä, kaksi porkkanaa, kesäkurpitsan puolikas ja kananmunia, ja vielä kaiken lisäksi maitoa. Aamiaisiksi pitäisi riittää puuroa, mutta minulla on myös vähän kaurahiutaleita. Jos oikein maratoonikuume iskee niin on vielä se kilon maitorahka, mutta se on tällä hetkellä menossa kaverin synttäripiirakkaan, joten toivon mukaan siihen ei tarvitse varautua. Joten ei mitenkään huonosti varautunut. Huomenna on latinan tunnit, mutta jollen tästä parane aivan huikeasti, en mene. Tänään menin ranskan historian tunneille, mikä oli virhe (toisaalta pidin niistä tunneissa ja opin jotain joten ehkei niin kauhea).

No comments:

Post a Comment